PEI Machining و UL1000 Machining Fixtures

- 2022-06-21-

PEI Machining and UL1000 Machining Fixtures


قطعات ماشینکاری شده PEI مقرون به صرفه تر هستند، فقط 1/3 PEEK از نظر مواد، که می تواند به طور موثر هزینه ها را کاهش دهد. ابزار و وسایل ماشینکاری شده توسط PEI عمدتاً در صنعت 3C استفاده می شود، مانند وسایل تلفن همراه، ابزارهای بازرسی، ابزار و غیره.
PEI دارای خواص مکانیکی بسیار خوب، پایداری ابعادی بالا و مقاومت در برابر سایش خاص است. عیب آن این است که مقاومت خوردگی ضعیفی دارد و در برابر حلال های آلی مقاوم نیست. به عنوان مثال، پس از تماس با الکل شکننده است. این باید توسط طراحان در نظر گرفته شود. علاوه بر این، یکی از موفق ترین مواد برای جایگزینی PEEK است.
ماشینکاری PEI یا ماشینکاری UL1000 بسیار ایده آل است، ماشینکاری CNC آسانتر است، زبری سطح خوب است، ثبات تحمل ابعادی نسبتاً بالا است، نزدیک به PEEK است، یا برخی از قطعات حفره عملکرد ابعادی بهتری نسبت به PEEK دارند.

ماشینکاری UL1000، قطعات ماشینکاری PEI طیف وسیعی از کاربردها را دارند. در صنعت آبکاری، با توجه به اینکه PEI یک ماده تمیز است و هزینه آن کمتر از PEEK است، معمولا در موارد مختلف استفاده می شود.
از آنجایی که Chengtu Plastics تجهیزات سیب را ارائه می دهد، قطعات ماشینکاری شده PEI، ماشینکاری شده PEEK و UL1000 را در تمام طول سال پردازش می کند. دارای تلرانس و کنترل ابعاد دقیق تر محصولات، راندمان تولید بالا و دارای تعداد زیادی انبار با مشخصات کامل در انبار است. خدمات سریع و کارآمد به مشتریان با کیفیت بالا.
عملکرد قطعات ماشینکاری شده PEI هنگام حفاری ریز سوراخ ها با سوراخ های کم و پایداری ابعادی بالا بسیار خوب است. میکرو سوراخ های 0.15mm/0.2mm/0.22mm توسط پلاستیک های موجود در نقشه پردازش شده اند. گردی زیاد است، خطای قطر سوراخ کوچک است، فرز کمتر است و ماشینکاری CNC آسانتر است.