فناوری پردازش قطعات دقیق چه تاثیری بر صنعت دارد؟

- 2022-03-31-

فناوری پردازش قطعات دقیق چه تاثیری بر صنعت دارد؟

در غیاب ماشین‌آلات دقیق، استفاده از روش‌های پردازش سنتی توسط سازندگان ماشین‌کاری، نه تنها بر سرعت تولید قطعات تاثیر می‌گذارد، بلکه کیفیت ساخت قطعات را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. اما می دانیم که کارایی و کیفیت مبنای بقای یک بنگاه اقتصادی است، به خصوص زمانی که شرکت های کوچک و متوسط ​​حجم سفارش را افزایش می دهند، حجم تولید نیز باید به استاندارد قابل توجهی برسد. در حال حاضر، فقط ماشینکاری دقیق می تواند این استاندارد را برآورده کند. ماشینکاری قطعات ماشین دقیق متکی به فناوری ساخت پیشرفته، تجهیزات تولید خودکار با راندمان بالا و با دقت بالا برای تکمیل است، بنابراین تجهیزات اولین بار است که بار عمده را تحمل می کند.


فرآیند ماشینکاری قطعات دقیق فرآیندی است که فرآیند ماشینکاری و نحوه عملکرد قطعات را مشخص می کند. در شرایط خاص تولید، روش‌های فرآیند و عملیات معقول‌تر به شکل مقرر در اسناد فرآیندی نوشته می‌شود که پس از تایید برای هدایت تولید در محل استفاده می‌شود. جریان فرآیند قطعات فرآیند ماشینکاری دقیق به طور کلی شامل مسیر فرآیند پردازش قطعات، محتوای خاص هر فرآیند، تجهیزات و تجهیزات فرآیند مورد استفاده، موارد بازرسی و روش‌های بازرسی قطعات، زمان امتیازی و مقدار برش و غیره است.

ماشینکاری قطعات دقیق مزایای زیادی دارد. این می تواند به طور موثر حجم و کارایی تولید را بهبود بخشد و مزایای خوراک نسبتا قابل توجهی دارد و هزینه شرکت را کاهش می دهد. فناوری ساخت و پردازش دقیق همچنین می تواند شرایط کار را بهبود بخشد، ساعات کار را کوتاه کند، شدت کار را کاهش دهد و سطح تولید متمدن را افزایش دهد. علاوه بر این، ماشین‌کاری دقیق می‌تواند باعث کاهش بیشتر کارکنان و اجاره‌های زمین، کوتاه‌تر کردن چرخه‌های تولید، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی شود. ، بنابراین استفاده از فناوری ماشینکاری دقیق مزایای زیادی دارد.