فناوری پردازش تزریق قالب Bicolor

- 2022-10-29-

فناوری پردازش تزریق قالب Bicolor


در سال های اخیر، با توسعه صنعت پلاستیک و تطبیق پذیری. دامنه کاربرد محصولات پلاستیکی بیشتر و گسترده تر است، مانند: لوازم خانگی، ابزار و متر، تجهیزات ساختمان، صنعت خودرو، سخت افزار روزانه و بسیاری از زمینه های دیگر، نسبت محصولات پلاستیکی به سرعت در حال افزایش است. با این حال، با روند صعودی محصولات صنعتی و محصولات روزانه پلاستیک، استحکام و دقت محصولات پلاستیکی و سایر جنبه‌ها نیز رو به بهبود است، بنابراین برای ساخت قالب برای به دست آوردن استحکام و دقت بهتر، لازم است فناوری پردازش تزریق قالب دو رنگ. فناوری پردازش تزریق قالب دو رنگ چیست؟


فناوری پردازش تزریق قالب Bicolor:

قالب ابزاری برای تولید محصولات پلاستیکی است. به طور کلی از چندین گروه از قطعات و قطعات تشکیل شده است. این ترکیب حاوی یک حفره قالب است. هنگام قالب‌گیری تزریقی، قالب Bicolor روی دستگاه قالب‌گیری تزریق می‌شود، پلاستیک مذاب به داخل حفره قالب تزریق می‌شود، و در خنک‌کننده حفره، قالب را نهایی می‌کند و سپس قالب فوقانی و پایینی جدا می‌شود، از طریق سیستم تخلیه خارج می‌شود. قالب از بیرون ریختن حفره قالب، قالب برای تزریق بعدی بسته می شود، کل فرآیند تزریق چرخه ای است.


در فرآیند تولید تزریق از مواد اولیه پلاستیک، تونر، مواد نازل، قالب، دستگاه قالب گیری تزریقی، تجهیزات جانبی، فیکسچر، اسپری، انواع مواد کمکی و مواد بسته بندی استفاده می شود. اگر می‌خواهید تولید کارگاه قالب‌گیری تزریقی را روان اجرا کنید، باید به هر لینک و هر پست پرسنل، مواد، تجهیزات، ابزار و غیره مدیریت را انجام دهید، عمدتاً شامل: اتاق مواد اولیه، اتاق مواد شکسته، اتاق مخلوط کردن، سایت تولید است. ، پس از پردازش، اتاق ابزار، محصولات نیمه تمام، دفتر و دیگر عملیات منطقه ای و کار مدیریت هماهنگی.


از آنجایی که قالب یا محصول نیمه تمام نیاز به چرخش دارد، بنابراین طراحی قالب و الزامات دستگاه قالب گیری تزریقی دقیق تر است. علاوه بر این، به دلیل تنوع زیاد قالب‌گیری تزریقی قالب دو رنگ، بنابراین برای دستیابی به تولید صاف، مطابق با ایده‌آل مورد انتظار، تمام طراحی قالب باید همزمان با طراحی محصول در نظر گرفته شود.


محتوای بالا فناوری پردازش تزریق قالب دو رنگ است. با بلوغ مداوم فناوری پردازش تزریق قالب دو رنگ، چین به تدریج در حال تبدیل شدن به یک پایگاه تولید جهانی محصولات مصرفی است. در سال‌های اخیر، تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی در جنوب چین سفارش‌های زیادی را انجام داده‌اند که نیاز به مهارت‌های تزریق قالب دو رنگ دارند، به طوری که چین باید پیشرفت بیشتری در فناوری تزریق قالب دو رنگ داشته باشد.